۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

اولین جلسه دور جدید و دهمین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه اصفهان

اولین جلسه دور جدید و دهمین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه به منظور بحث و بررسی پیرامون روند تشکیل جلسه های هیات مدیره، انتخاب مدیرعامل و ارایه پیشنهادات اعضا هیات مدیره در محل تالار دکتر رزمجو برگزار شد.

اولین جلسه دور جدید و دهمین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه به منظور بحث و بررسی پیرامون روند تشکیل جلسه های هیات مدیره، انتخاب مدیرعامل  و ارایه پیشنهادات اعضا هیات مدیره در محل تالار دکتر رزمجو برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این جلسه، ضمن تشکر از زحمات هیات مدیره سابق و مدیر عامل و کارکنان بنیاد، اظهار داشت: خدمات فراوانی از سوی هیات مدیره بنیاد برای دانشگاه  حاصل شده که قابل تقدیر است.دکتر طالبی تصریح نمود:  هیات مدیره با فعالیت خود اولین گام را  محکم برداشتند و بنیاد بر روی ریل بسیار درست و صحیحی قرار گرفته است.

در ادامه دکتر کرباسیان رییس سابق هیات مدیره نیز از همه  اعضای بنیاد تشکر و برای اعضای جدید آرزوی توفیق مضاعف نمود.

شایان ذکر است در این جلسه با رای گیری قاطع اعضا ، دکتر مهدی کرباسیان به عنوان رییس هیات مدیره، مهندس علی کرباسی زاده به عنوان نایب رییس هیات مدیره و  دکتر سید محسن قائم فرد به عنوان مدیر عامل انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد دکتر قائم فرد، با توجه به مجموعه برنامه هایی که در دوره قبل تدوین شده و هنوز به طور کامل عملیاتی نشده، ..................
 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید. 
تاریخ:
1400/01/19
تعداد بازدید:
16116
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal