۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه اصفهان

مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه اصفهان به روایت خانم دکترعنایتی باحضور دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان، جمعی از مدیران ارشد آموزش و پرورش، مدیران اسبق و فعلی مجتمع آموزش دانشگاه در محل سالن اجتماعات دبیرستان عدالت این مجتمع برگزار شد.


مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه اصفهان  به روایت خانم دکترعنایتی باحضور دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان، جمعی از مدیران ارشد آموزش و پرورش، مدیران اسبق و فعلی مجتمع آموزش دانشگاه در محل سالن اجتماعات دبیرستان عدالت این مجتمع برگزار شد.

 
 به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این مراسم  ضمن ادای احترام به فرهیختگانی که در توسعه این مجموعه آموزشی، طی سالیان متمادی موثر بوده اند اظهار داشت: امروز با گذشت نیم قرن از تاریخ تاسیس این مجتمع آموزشی،اهداف بلندنگر و خدمات شایسته و دلسوزانه بزرگ اندیشان، در تاسیس و توسعه این مجتمع، کاملا مشهود و محسوس است.

دکتر طالبی در ادامه افزود: من نیز خود را جزئی از تاریخ این مجموعه می دانم زیرا در سال 1352 جز اولین دانش آموزان دوره اول دبیرستان این مجتمع آموزشی بودم.

رییس دانشگاه اصفهان همچنین تصریح نمود: بدون تردید بسیاری از دانش آموزانی که در طول این پنجاه سال در این مجتمع آموزشی فارغ التحصیل شده اند، قطعا در سراسر کشور منشا اثر بوده و هستند.

دکتر طالبی همچنین راه اندازی سایت انجمن دانش آموختگان مجتمع آموزشی دانشگاه را به عنوان یک پیشنهاد ارایه و تصریح نمود: با راه اندازی این سایت ، دانش آموختگان مجتمع می توانند  با گردهمایی در جشن های سالیانه و تعامل با یکدیگر در راستای اهداف متعالی کشور گام های موثرتری بردارند.

دکتر طالبی در ادامه افزود: در طول پنجاه سال تاسیس این مجتمع، خدمات بسیار ارزشمندی صورت پذیرفته است و ما امروز شاهد یک مجموعه بزرگ و کامل آموزشی هستیم .

وی بیان داشت: باید به ویژگی های منحصر به فرد مجموعه ای که وابسته به دانشگاه است، بیاندیشیم و برای پیشبرد اهداف مجموعه آموزشی گام برداریم  

دکتر طالبی دانشگاهیان را به عنوان یک قشر مرجع برای جامعه دانست و تصریح نمود: علاوه بر این که دانشگاه می تواند امتیازات زیادی برای جامعه داشته باشد قطعا آموزش و پرورش نیز انتظاراتی از دانشگاه دارد که این مهم باعث ایجاد تعامل متقابل بین دو سازمان شده است.

آقای پویان فر رییس مجتمع آموزشی دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیرانی که طی سال ها در این مجتمع حضور داشتند اظهار داشت: اگر دیدگاه مثبت مسئولین بعد از انقلاب نبود به طور قطع امروز شاهد درخشش مدارس در این مجتمع نبودیم.

وی در ادامه افزود: تعلیم و تربیت یک زنجیره به هم پیوسته ای است که از ابتدای تولد نوزاد تا پایان تحصیلات، این زنجیره به هم پیوسته و متصل است و همه باید در راه آماده سازی تعلیم و تربیت تلاش کنیم.

رییس مجتمع آموزشی داتشگاه تصریح نمود: وظیفه ی خود می دانیم که مرکز خوشنامی باشیم و دانش آموزان خوبی را تربیت و تحویل جامعه دهیم.

کتاب تاریخ شفاهی میراث گرانبهایی از سرگذشت فرهیختگانی است که در تاسیس و اعتلای این مرکز آموزشی گام های موثری برداشته اند که برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر نصرآبادی به عنوان بیشترین سابقه فعالیت در حوزه ریاست مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه به ایراد سخن پرداخت و در خصوص جهش و پویایی لازم در راستای افق آفرینی مدارس صحبت نمود.

یادآور می شود،  در این مراسم ضمن رونمایی از کناب تاریخ شفاهی مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه ، رییس دانشگاه اصفهان یادنامه تاریخ شفاهی مجتمع آموزشی را امضا نمود.

گفتنی است ، مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه با حضور  دکتر طالبی رییس دانشگاه اصفهان، دکتر انشایی مدیر اسبق اداری و مالی دانشگاه، دکتر قرائتی از اعضای هیات علمی بازنشسته دانشکده علوم، دکتر نصرآبادی عضو هیات علمی دنشکده علوم تربیتی و مدیر اسبق مجتمع آموزشی، دکتر نظریان رییس آموزش و پرورش ناحیه 3، دکتر کثیری رییس مرکز اسناد و کتابخانه کشور، آقای اشرفیان مدیر اسبق مجتمع، خانم دکتر ابطحی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران ارشد مجتمع آموزشی در محل سالن اجتماعات دبیرستان عدالت مجتمع آموزشی برگزار شد.

 
 
 
 
تاریخ:
1400/06/23
تعداد بازدید:
5637
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal