۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تشکر دکتر طالبی از دانشگاهیان اصفهان

دکتر هوشنگ طالبی رییس سابق دانشگاه اصفهان، طی صدور پیامی از اعضای هیأت‌علمی، کارمندان، معاونین دانشگاه، مدیران حوزه‌ها و واحدهای مختلف و دانشجویان دانشگاه اصفهان تشکر نمود.


دکتر هوشنگ طالبی رییس سابق دانشگاه اصفهان، طی صدور پیامی از اعضای هیأت‌علمی، کارمندان، معاونین دانشگاه، مدیران حوزه‌ها و واحدهای مختلف و دانشجویان دانشگاه اصفهان تشکر نمود.

متن پیام دکتر طالبی به شرح زیر است:

اعضای محترم هیأت‌علمی، کارمندان شریف، معاونین محترم دانشگاه، مدیران محترم حوزه‌ها و واحدهای مختلف و دانشجویان عزیز دانشگاه اصفهان

با اهداء سلام

خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موهبت و امانت الهی است و توسعه و تعالی هر مجموعه‌ای وابسته به فعالیت، تلاش، اراده و همت مجموعه نیروی انسانی آن در سایه الطاف خداوند متعال است.

اینجانب خداوند دانایی و پارسایی را سپاس می گویم که بر این بنده اش منت نهاد و با لطف و الطاف بیکرانش توفیق خدمت در دو دوره چهار ساله را به عنوان رییس دانشگاه اصفهان به جامعه فرهیخته و اندیشه ورز این دانشگاه ارزانی داشت.

 بر این باورم که پیشرفت های بدست آمده و فعالیت های توسعه ای در حوزه علمی، فناوری، دانشجویی و فرهنگی و زیرساختی و عمرانی انجام شده در این دوران علاوه بر آمادگی مجموعه دانشگاه و هماهنگی صورت گرفته برای اجرای مطلوب هر یک از برنامه ها که حکایت از برنامه‌ ریزی دقیق و پیگیری های مداوم در طول سال های اخیر داشته است، به ید توانا، فکر بلند، همت والا، تلاش خالصانه، همدلی و همکاری صمیمانه تک تک شما همکاران ارجمندم در دانشگاه اصفهان حاصل شده است . بر خود می بالم که طی دوران مسئولیتم، حضور مدیرانی مدبر و کاردان را در مسند امور شاهد بودم که با پذیرش مسوولیت، اینجانب را همراهی نمودند و موفقیت های به دست آمده، ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه در سطح ملی و بین الملل و بلند شدن نام و آوازه دانشگاه، حاصل تلاش جمعی همه عزیزان بوده است. وظیفه خود می دانم به پاس قدردانی مراتب سپاس بی پایان خود را نثار تک تک عزیزانی کنم که با پذیرش مسئولیت و دادن دست یاری، افتخار همکاری را به اینجانب دادند و در گوشه گوشه دانشگاه با ارائه خدمت این توفیقات را رقم زدند.

همچنین به تمامی دانشجویان عزیز که با صبر و تحمل و بصیرت و هوشمندی، برگزاری دروس مجازی و دروس عملی در شرایط سخت کرونا را درک کرده و با مسئولین و اساتید دانشگاه کمال همکاری را نمودند، آفرین می گویم و امید به آن دارم که این تجربه، درسی بزرگ برای غلبه بر مشکلات پیش رو باشد.

از فرصت استفاده کرده تبریکات خالصانه خود را خدمت برادر بزرگوار جناب آقای دکتر هرسیج برای انتصاب شایسته ایشان به عنوان سرپرست دانشگاه ابراز داشته و برای ایشان آرزوی موفقیت در این مسئولیت خطیر می نمایم.

معتقدم دانشگاه نیاز به فعال بودن آحاد دانشگاهیان در هر کجای دانشگاه و تحت هر عنوان که خدمت می کنند برای کمک به مدیریت دانشگاه دارد. امیدوارم با عنایت و تفضل خداوند و در کنار شما قشر فرهیخته و زحمت کش دانشگاه با ید واحد شاهد آن باشیم که دانشگاه همچون گذشته مراحل سیر تکامل و پیشرفت خود را طی کرده و قدم های ارزشمند تری در راستای اعتلاء و توسعه همه جانبه دانشگاه برداشته شود.

سپاس و احترام صمیمانه مرا پذیرا باشید. از خداوند منان سلامت و سعادت همگی را خواستارم.

ارادتمند شما

هوشنگ طالبی

تاریخ:
1400/08/23
تعداد بازدید:
5585
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal