۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

حضور سرزده سرپرست دانشگاه اصفهان در جمع کارگران زحمت کش خدمات و فضای سبز دانشگاه

سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن حضور در محل کار کارگران دانشگاه و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند این قشر به مشکلات و موانع ایشان رسیدگی نمود.


سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن حضور در محل کار کارگران دانشگاه و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند این قشر به مشکلات و موانع ایشان رسیدگی نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر حسین هرسیج در ساعت 6.30 صبح روز چهارشنبه سوم آذرماه 1400 در محل کار کارگران دانشگاه حضور یافته و ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند این قشر به مشکلات و موانع ایشان رسیدگی نمود.

در این دیدار صمیمانه که حدود یکساعت به طول انجامید ابتدا نماینده کارگران خدمات فضای باز و همچنین فضای سبز به همراه کارگران ضمن تشکر از حضور رییس دانشگاه در جمع خود به بیان دغدغه های صنفی و مشکلات اداری خود پرداخته و درخواست های خود را به ایشان ارائه نمودند. دکتر هرسیج نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند کارگران دانشگاه، ایشان را قشر زحمتکش دانسته که در جمهوری اسلامی می بایست مورد تکریم قرار گرفته و اگر امکان باز نمودن گره ای از مشکلاتشان هست باید بسرعت مورد توجه قرار گیرد.

دکتر هرسیج ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی کارگران بیان نمود: امروز مدیریت دانشگاه عقیده دارد باید با حضور در جمع کارکنان و همچنین کارگران زحمتکش دانشگاه اقدامات لازم برای حل مشکلات این عزیزان انجام شود.

وی در ادامه تصریح نمود: با استماع سخنان ایشان، همفکری و تعامل و پیدا کردن راه حل قانونی و جامع ؛ ان شا الله کلیه موانع و مشکلات با دعای خیر کارکنان قابل حل می گردد.

در پایان دکتر هرسیج دستور تشکیل جلسه فوری با حضور نماینده کارگران و امور اداری دانشگاه جهت رسیدگی به مسائل این قشر را دادند.

 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/09/04
تعداد بازدید:
6827
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal