۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

بازدید سرپرست دانشگاه اصفهان از پروژه های نوسازی واحدهای کوی دانشگاه

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن بازدید از پروژه های نوسازی واحدهای کوی دانشگاه، بر افزایش تسهیلات رفاهی کارکنان دانشگاه تاکید نمود.


دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن بازدید از پروژه های نوسازی واحدهای کوی دانشگاه، بر افزایش تسهیلات رفاهی کارکنان دانشگاه تاکید نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews باتوجه به قدمت بالای ساختمان های کوی دانشگاه، ضرورت بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی منازل مسکونی کوی دانشگاه بسیار محسوس و مشهود بود. تعمیرات کوی دانشگاه، در حال انجام است و تاکنون حدود 94 واحد تعمیر و به کارکنان دانشگاه اصفهان ارائه شده است.

این تعمیرات شامل تعویض کلیه زیرساخت های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی بوده و در این بازسازی واحدها به ساختمان مسکونی به روز و مدرن با اشپزخانه، کابینت، لوازم سرویس بهداشتی زیبا تبدیل گشته است.

در این تعمیرات موارد مدیریت سبز از قبیل استفاده از پنجره و شیشه های دوجداره، تجهیزات مکانیکی و الکتریکی کم مصرف و استفاده از رادیاتور و پکیج رعایت شده است.

در واحدهای مسکونی قبلا بدلیل مشکلات در وسایل گرمایشی ساکنین دچار مشکل متعدد گردیده که هم اکنون در بازسازی صورت گرفته با تایید نظام مهندسی و با استانداردهای به روز اقدام به اصلاح گرمایش واحدها شده است.

تاکنون 94 واحد از کوی دانشگاه با هزینه به روز تقریبی 200 میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده و در اختیار کارکنان محترم دانشگاه قرار گرفته است

در این بازدید دکتر هرسیج ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندسین دفتر فنی و کوی دانشگاه بر ادامه روند بازسازی تاکید کرده و از واحدهای کوی در مراحل مختلف بازدید بعمل آوردند.

 
 
تاریخ:
1400/09/08
تعداد بازدید:
6127
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal