۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر درباره ارتقای سطح همکاری‌ها بین دانشگاه اصفهان و شهرداری اصفهان

جلسه در روز پنجشنبه ساعت 13 در تالار رزمجو دانشگاه و با حضور دکتر قاسم زاده شهردار و جمعی از مسئولین شهرداری و با حضور دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه و مسئولین دانشگاهی برگزار گردید


جلسه در روز پنجشنبه ساعت 13 در تالار رزمجو دانشگاه و با حضور دکتر قاسم زاده شهردار و جمعی از مسئولین شهرداری و با حضور دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه و مسئولین دانشگاهی برگزار گردید

به گزارش وب سایت خبریuinews   شهردار اصفهان در این جلسه ،سیاست‌های شهر همگرا را مطرح و خاطرنشان نمود: شهر اصفهان دارای شخصیت است و نباید عملکرد ما مسئولین موجب خدشه دار شدن این وجهه گردد و مشارکت جدی در شهر همگرا و استفاده از نظرات و تجربیات نخبگان از جمله دانشگاهیان و سرمایه‌گذاران و عموم مردم در مدیریت شهری کمک بسزایی می کند.

 در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان ضمن خیر مقدم به شهردار و عوامل اجرایی شهر حضور دکتر قاسم زاده را در سمت شهردار شهر اصفهان را نقطه عطفی در پیشرفت شهر به خصوص در بحث فرهنگی دانست و دانشگاه اصفهان را مستعد کمک در حوزه‌های مختلف علوم انسانی ، فرهنگی و فنی مهندسی قلمداد نمود.

دکتر نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان از گسست های موجود در جامعه شهری و مدیریت شهری سخن گفت و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر را در خدمت همگرایی شهر و در کنار نخبگان دانشگاهی و شهری دانست.

دکتر رکنی رکنی زاده معاون پژوهشی دانشگاه به این نکته اشاره کرد که شهرداری اصفهان بهترین کارفرمایی پژوهشی در حوزه شهری است که انشاءالله بتواند فرصت اثربخشی دانشگاه در محیط شهری را ایجاد کند.

دکتر بهشتی  معاون آموزشی دانشگاه،  تحصیلات تکمیلی را یک فرصت بالقوه در جهت تکمیل رسالت علمی ،در کمک به شهرداری و شهروندان دانست و دکتر شائمی معاون مالی و اداری دانشگاه از مشکلات و موانع موجود در دانشگاه سخن به میان آورد و در ادامه دیگر اساتید و میهمانان دانشگاهی نیز به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند و مسئولین شهرداری در پاسخ به مسائل مطرح شده، نیز بحث ها و طرح هایی را ارایه نمودند.

در پایان به دلیل محدود بودن زمان جلسه و نیاز به تشکیل کارگروه های تخصصی برای موارد مختلف، ادامه جلسات ارتقا همکاری به جلسات آینده و تشکیل کارگروه های تخصصی و بحث و بررسی در جلسات ویژه ختم گردید.

 
 
تاریخ:
1400/09/20
تعداد بازدید:
5169
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal