۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه با سرپرست دانشگاه

جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه با دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه و با حضور دکتر رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری برگزار شد.


جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه با دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه و با حضور دکتر رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریUinews دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن تشکر از اعضای شورا به خاطر پیگیری مسائل دانشگاه و پیشنهادات مطرح شده، تاکید نمود:  همواره آماده شنیدن نظرات و نقدهای اعضای هیات علمی هستند و دغدغه اصلی ایشان دانشگاه و حفظ کرامت آن خواهد بود و هیچگونه تعرض به داشته های مادی و معنوی دانشگاه را بر نمی تابند. دکتر هرسیج توضیحاتی نیز در خصوص جلسات برگزار شده در وزارت عتف در مورد مسائل مالی ارائه نمود. پیشنهاد دکتر رکنی زاده مبنی بر ارائه یک پروژه تحقیقاتی دانشگاهی به مسئولین عالی رتبه کشور در خصوص نحوه صحیح بودجه نویسی و حقوق و دستمزد را پیشنهاد بسیار مناسبی قلمداد و  خواستار اقدامات دانشگاه اصفهان در این مورد شدند.

دکتر رکنی زاده نیز در خصوص پهنه نوآوری و انگیزه های طرفین و همچنین در خصوص طرح فرصت مطالعاتی در صنعت اعضای پیمانی توضیحات مفیدی ارائه دادند.

در این جلسه دکتر حاتمی پور رئیس شورا در مورد نقش مشورتی و یاری رسانی شورا به مسئولین دانشگاه و در کنار آن نقد و مطالبه گری شورا از مسئولین صحبت کرد. پس از آن اعضای شورا درباره دغدغه های اعضای هیئت علمی بویژه در خصوص حراست از شان و منزلت دانشگاه، ایجاد شفافیت در امور مختلف دانشگاه مانند قراردادها و تصمیمات کلان، پهنه نوآوری دانشگاه، اجرای مصوبه معادل سازی فعالیت ها با واحد آموزشی، و مسائل و مشکلات مربوط به اعضای هیئت علمی نو استخدام صحبت کردند. همچنین پیشنهاداتی در بحث بودجه و همسان سازی حقوق از طرف شورا مطرح گردید.

 
 
 
تاریخ:
1400/09/27
تعداد بازدید:
4121
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal