۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

بازدید نیم ‌روزه تعدادی از استادان دانشگاه اصفهان از تاسیسات تصفیه خانه آب اصفهان (باباشیخ‌علی) و بند چم‌آسمان

بنا به دعوت بسیج استادان دانشگاه اصفهان، تعداد 15 نفر از استادان دانشگاه برای بازدید از تصفیه خانه آب اصفهان و بند چم‌آسمان داوطلب شدند.


بنا به دعوت بسیج استادان دانشگاه اصفهان، تعداد 15 نفر از استادان دانشگاه برای بازدید از تصفیه خانه آب اصفهان و بند چم‌آسمان داوطلب شدند.

به گزارش وب سایت خبریuinews  دکتر دهنوی عضو هیات علمی گروه آموزشی عمران و متخصص تصفیه آب توضیحات مفیدی راجع به فرایند تصفیه آب و نیز اطلاعاتی در خصوص وضعیت تامین آب شرب اصفهان ارایه نمود.

بازدید از تصفیه خانه آب اصفهان  قریب به 3 ساعت به طول انجامید و در این مدت اعضای هیات علمی ضمن بازدید موضعی از تاسیسات تصفیه خانه از توضیحات مهندس هاشمی راجع به فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی پروسه‌ی تصفیه آب بهره‌مند شدند و سوالاتی نیز در حین توضیحات مهندس هاشمی، توسط استادان مطرح و پاسخ‌هایی از طرف ایشان ارایه شد.

در ادامه از بندچم‌آسمان که در فاصله 7 کیلومتری تصفیه خانه قرار دارد بازدید به عمل آمد.

در محوطه بند چم‌آسمان مهندس ایزدی از کارشناسان سازمان آب، توضیحاتی راجع به چگونگی تسهیم آب بین اصفهان و یزد و وضعیت فعلی موجودی آب ارائه و به سوالات مطروحه پاسخ داد.

گفتنی است دکتر نصر مسئول بسیج اساتید داشگاه اصفهان، ضمن ارایه این گزارش به روابط عمومی اظهار داشت: بازدید از این دو موضع ضمن ایجاد درک بهتری برای استادان نسبت به وضعیت آب اصفهان اصفهان، دیدگاههایی نیز راجع به نحوه مدیریت حوزه آبی زاینده رود با عنایت به نگاه‌های ملی و استانی ایجاد کرد که می‌طلبد در فرصتی مناسب در اختیار مراجع ذیربط قرار گیرد.

بازدید نیم ‌روزه از تاسیسات تصفیه خانه آب اصفهان (باباشیخ‌علی) و بند چم‌آسمان در روز پنج‌شنبه دوم‌دیماه‌1400 برگزار شد.

 
 
تاریخ:
1400/10/06
تعداد بازدید:
4937
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal