۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

ویژه برنامه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلمیانی در سازمان مرکزی دانشگاه اصفهان

ویژه برنامه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلمیانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران ارشد و کارکنان سازمان مرکزی برگزار شد.

 

 ویژه برنامه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلمیانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران ارشد و کارکنان سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبرuinews  ویژه برنامه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلمیانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان و کارکنان و مدیران ارشد سازمان مرکزی دانشگاه، برگزار و حدیث شریف کسا توسط آقای محمد صادق ناطقیان و آقای علی رضاییان مداحان بزرگوار این جلسه، قرائت شد.

شایان ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:   حضرت فاطمه زهرا(س)  بهترین زنان دو عالم است، افضل از همه بانوان جهان از مقام عصمت کبری برخوردار بود، و از هر حیث نسبت به بانوان جهان برتری و الگوی زنان بعد از خود است «فاطمه سیدة زنان عالمین است.

حاج آقا مستاجران در ادامه تصریح نمود: چنانکه در روایات فراوان آمده است، حضرت زهرا(س) تنها بانویی بود که در شأن همسری امیرمؤمنان بود و اگر علی نبود برای زهرا کفوی نبود، این روایت و روایتهای دیگری که در منابع حدیثی درباره مقام و فضیلت حضرت زهرا آمده است همه نشانگر این است که این بانو فضایل و مقام معنوی و علمی بسیار بالایی داشت. از نظر علمی در حدّی بود که سایر ائمه در آن درجه قرار داشتند، اگر آن بانو هم کفوی غیر از علی نداشت این حقیقت بیانگر عظمت علمی حضرت زهرا(س) است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ادامه ضمن بیان فضایل اخلاقی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:  حاج قاسم از رجال صدیق و برخوردار از مراتب عالیه ایمان و خود منتظر شهادت بود و قرآن کریم  آن هایی را که منتظر شهادت هستند، تحسین می کند.

وی افزود: اگر انسان در مسیر صدق و درستی و مسیر فطرت الهی قرار بگیرد از رجال صدق است.  

حجت الاسلام مستاجران ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقام والای معنوی شهید  حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که همیشه تلاش می کرد کار خیرش پنهان باشد ولی تقدیر الهی این بود که نمی خواست کارهای خوب بنده مومنش درجهان پنهان بماند.خداوند می فرمایند: کسی که بنده خالص من باشد شهره خوبی های عالمش می کنم.

گفتنی است این مراسم معنوی با قرائت شعری توسط دکتر محمود براتی عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی  در وصف فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) با ذکر صلوات خاتمه یافت.

 
 
 
تاریخ:
1400/10/13
تعداد بازدید:
5293
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal