۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

انتصاب مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان و مسئول دبیرخانه دانشگاه معین

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه اصفهان، دکتر محمد فرامرزی به عنوان مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان و مسئول دبیرخانه دانشگاه معین منصوب شد.


طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه اصفهان، دکتر محمد فرامرزی به عنوان مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان و مسئول دبیرخانه دانشگاه معین منصوب شد.

به گزارش وب سایت خبریUinews دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی ، دکتر محمد فرامرزی عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی را به عنوان  مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان و مسئول دبیرخانه دانشگاه معین منصوب نمود.

 حکم دکتر محمد فرامرزی به شرح زیر است:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد فرامرزی

عضو محترم هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی

با سلام و احترام؛

 نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پزوهشی به مدت دو سال به سمت "مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان و مسئول دبیرخانه دانشگاه معین " منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای عملیاتی سازی و تحقق سیاست ها و اهداف ابلاغی علم و فناوری مقام معظم رهبری، نقشه جامع علمی کشور و نیز سند آمایش ملی و نظام آموزش عالی با تلاش جهادی و مدیریت برنامه ریزی به منظور پیشبرد برنامه دانشگاه جامعه محور و تمدن­ ساز نسبت به ارتقاء و تقویت نظارت و ارزیابی مستمر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان برای مشارکت بیش از پیش و هماهنگ سازی راهبردی آنان، با بهره گیری از همه ظرفیت‌های آموزش عالی، علم و فناوری، دبیرخانه دانشگاه معین و شورای مدیریت آموزش عالی استان و همکاری و هم‌افزایی اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان و یاوران علمی در تسهیل و روان سازی امور و نیز تدبیر لازم برای تحقق ماموریت‌ها و امور محوله با "رویکرد حکمت محور، تحول­گرا و دانش بنیان"  با اعمال سیاست‌های مؤثر با مشی فرهنگی و خردمندانه، همت گمارید.  

 مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم

دکتر حسین هرسیج

سرپرست دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1400/10/19
تعداد بازدید:
5487
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal