کتاب یادگیری آن سوی حصار مدرسه: نگاهی به تاریخچه و کاربرد آموزش بی‌ساختار،ترجمه آقای دکتر فرامرز آسنجرانی

کتاب یادگیری آن سوی حصار مدرسه: نگاهی به تاریخچه و کاربرد آموزش بی‌ساختار،ترجمه آقای دکتر فرامرز آسنجرانی

 
به اطلاع می رساند کتاب «یادگیری آن سوی حصار مدرسه : نگاهی به تاریخچه و کاربرد آموزش بی‌ساختار» ترجمه آقای دکتر فرامرز آسنجرانی، عضو محترم هیات علمی گروه مشاوره، توسط انتشارات دانشگاه اصفهان منتشر شده است. 
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک انتشارات دانشگاه به آدرس press.ui.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک آن از طریق سایت طاقچه https://taaghche.com/ اقدام کنند.
توصیف مختصری از کتاب:

این کتاب، نخستین کتابی است که به بررسی تاریخچۀ جنبش آموزش بی­ساختار، مدرسه در خانه و نیروهای شکل دهندۀ آن از گذشته تاکنون می­پردازد. از آنجا که تعداد فزاینده­ای از خانواده­ها، آموزش بی­ساختار و مدرسه در خانه را به عنوان سبک آموزشی فرزندان خود بر می­گزینند، مطالعۀ این جنبشِ فلسفی و آموزشی،اهمیّتی دوچندان پیدا می­کند. این کتاب همچنین برآن است تا به بررسی و تبیین مبانی نظریِ جنبش آموزش بی­ساختار بپردازد تا بدین ترتیب، علاوه بر ابهام زدایی از آن، بر مشروعیت آموزش‌ بی ساختار به عنوان سبکی آموزشی بیافزاید. در این کتاب، جینا رایلی نمایی علمی و کاربردی را از آموزش بی­ساختار به تصویر می­کشد؛ تصویری که ریشه در مطالعات علمی و مشاهده خانواده­هایی دارد که با همه سختی­ها، به اجرای این رویکرد آموزشی اهتمام می­ورزند. پدر و مادرانی که برگزیده­اند فرزندان خود را به دور از سیستم سنتی مدارس و در فضایی نوین آموزش دهند.

 
 
تاریخ:
1402/02/18
تعداد بازدید:
926
منبع:
Powered by DorsaPortal